Strona główna Forum dyskusyjne Facebook Twitter NK YouTube Instagram Snapchat RSS Kontakt
  1. Wiadomości
  2. O cukrzycy
  3. Porady
  4. Sprzęt i leki
  5. Więcej
  6. Przydatne
  7. O portalu
Sobota, 21 października 2017 r. diabetyk24.pl
Pompa mi pasuje!
Sklep dla diabetyków
Światowy Dzień Cukrzycy
Newsletter
Artykuły
O cukrzycy
Cukrzyca typu 2
Odżywianie
Pompy insulinowe
Monitoring glikemii
Glukometry
Nakłuwacze
Peny
Insuliny
DME obrzęk plamki
Ciekawostki

Dodaj komentarz
O cukrzycy

Jak podać GlucaGen 1mg HypoKit ®?
aktualizacja: 20 lutego 2013 r., 6 kwietnia 2017 r.

GlucaGen 1mg HypoKit

GlucaGen jest stosowany w ciężkiej hipoglikemii u pacjentów z cukrzycą, u których wystąpiła utrata przytomności. Ciężka hipoglikemia oznacza bardzo małe stężenie cukru we krwi. GlucaGen 1mg HypoKit® zawiera jednorazową dawkę biosyntetycznego ludzkiego glukagonu (0,001 g) oraz strzykawkę z rozpuszczalnikiem. Zestaw taki może być bez trudu przechowany w pracy i w szkole, w podręcznej torebce i podróżnej walizce.

GlucaGen 1mg HypoKit

Podaj GlucaGen 1mg HypoKit® podskórnie lub domięśniowo, najlepiej w udo. UWAGA! Należy przestrzegać zaleceń zawartych w instrukcji obsługi.

Więcej informacji o GlucaGen 1mg HypoKit znajdziesz tutaj.

Przed wstrzyknięciem

Usuń z fiolki Glukagen® pomarańczową osłonkę. Wbij igłę ze strzykawką w gumowe zakończenie. Następnie wstrzyknij zawartość strzykawki (rozpuszczalnik) do fiolki, w której znajduje się glukagon. Nie wyjmuj igły z fiolki.



Podaj rozpuszczalnik ze strzykawki
do fiolki zawierającej Glukagon.



Wymieszaj zawartość fiolki, aż do całkowitego rozpuszczenia się glukagonu.
Nie wyjmuj igły z fiolki.



Po rozpuszczeniu nabierz roztwór
z fiolki ponownie do strzykawki.



Usuń ze strzykawki pęcherzyki powietrza,
pukając delikatnie palcem w obudowę strzykawki.

Zabezpiecz igłę osłonką. Zużytą strzykawkę umieść
w pudełku i wyrzuć do kosza.




Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, koniecznie polubcie nasz profil na FB!


reklama






Najnowsze komentarze [15 z 16]

Masz swoją opinię na ten temat? Tu jest miejsce, gdzie możesz ją wyrazić! Pisz, komentuj
i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będą tolerowane niecenzuralne wypowiedzi i wulgaryzmy.

~wiktor7294  IP: 185.113.34.xxx(2017-05-31 12:05:00)
czy ratownik kpp może podac glukagon

~on  IP: 85.221.244.xxx(2015-03-06 01:54:56)
Brawo Aniu! Uratowałaś życie!

~Grace  IP: 193.106.246.xxx(2011-08-24 08:13:51)
Zapomniałam dodać, że jestem z Krakowa. Zapewne jest jakieś centrum diabetologiczne, gdzie rodziny mogą rozmawiać o cukrzycy, ale nie wiem nawet gdzie się udać. Mój mąż chodzi do diabetologa na Batorego. Może wiecie coś o tej przychodni.

~Grace  IP: 193.106.246.xxx(2011-08-23 11:23:40)
Mój mąż (37lat) ma cukrzycę insulinozależną od 5 lat. Niestety ma pierwszą grupę i bardzo ciężko jest mu utrzymać prawidłowy poziom cukru. Podczas mojej nieobecności w domu w czasie snu (drzemał po obiedzie) mój mąż miał niedocukrzenie i miał drgawki. Mój syn najpierw zadzwonił na pogotowie, a potem zadzwonił do mnie. Gdy przyjechało pogotowie pomiar pokazał 17 (norma to około 100!). Czy wiecie może, gdzie jest jakaś poradnia dla rodzin? Popadamy w jakieś paranoje. Pilnujemy go na każdym kroku.

~sali  IP: 89.187.237.xxx(2011-05-06 22:23:13)
Po przeczytaniu komentarzy jestem w szoku. Dokąd my cukrzycy, zdążamy? Na obżarstwo mamy insulinę a na hipoglikemię glukagen. Drugi stosujemy coraz częściej. Dlaczego? Otóż dlatego, że jesteśmy głupio ambitni w dążeniu do - chociaż to nie jest konieczne - normoglikemii zdrowego człowieka. Moim zdaniem bezpieczny poziom to 100-170 mg/dl i rozsądny umiar w dozowaniu nakładających się insulin. Ja w 46 latach choroby przyjąlem glukagen tylko raz (z ciekawości). Tego życzę wszystkim.

~Karolina  IP: 95.49.107.xxx(2010-03-28 13:32:56)
Kiedy przeczytałam wypowiedź "honey" poczulam sie jakbym czytala o sobie. Mialam identyczna sytulacje dotyczącą mojej mamy, ktora choruje na cukrzyce od 18 lat (ja mam 23). Moj dwa lata mlodszy brat rowniez od 4 lat choruje na to samo. Ehhh... coz zrobic. Jestem w grupie podwyzszonego ryzyka. Nauczylismy sie z tym zyc. Glukagon bylam zmuszona podac w zyciu tylko raz. Kilka miesiecy temu mama nad ranem stracila przytomnosc. Podalam, ale i tak wezwalam pogotowie chyba tak dla zasady.

~Wiola  IP: 79.186.84.xxx(2009-03-17 20:37:31)
cytat Zabezpiecz igłę osłonką. Zużytą strzykawkę umieść w pudełku i wyrzuć do kosza. " Do jakiego kosza? na śmieci komunalne? Przykładowo: w przychodni pielęgniarka igłę wyrzuca do kosza i na wysypisko śmieci?

~pojo  IP: 87.207.88.xxx(2009-01-10 09:03:50)
pamiętajcie, że przed podaniem glukagonu dobrze jest zmierzyć choremu cukier. Na przykład telepanie opisane przez Anię uznałbym za objaw hiperglikemii. Trzeba się zawsze upewnić z czym mamy do czynienia bo skutki moga być nieodwracalne. Społeczeństwo kojarzy problemy cukrzycowe jedynie z hipoglikemią, uważają, że jak chory ma problemy, to należy wziąć i zrobić mu zastrzyk - tymczasem jak wiemy tak nie jest.

~honey  IP: 79.185.203.xxx(2009-01-07 02:40:42)
Ja również musiałam zrobić zastrzyk mamie, która podobnie jak ja choruje na cukrzyce. W nocy spadł Jej cukier, straciła przytomność. Wezwałam pogotowie, byłam w szoku, ale wczesniej zanim przyjechało podałam glukagon, miałam małe problemy, bo rece trzesły mi sie strasznie, ale uratowałam moja Mamę :) Zanim przyjechała Karetka ockneła się :) Pozdrawiam

~Mariola  IP: 79.186.75.xxx(2008-11-19 12:40:42)
ja właśnie dziś powinnam podać glukagon, ale dziecko ockneło się - bardzo cięzko ona i ja to przeżyłyśmy.

~Sauventreen  IP: 79.162.14.xxx(2008-11-06 12:19:45)
Brawo Aniu :) Ja swojej żonie od razu pokazałem zastrzyk, wyjaśniłem, jak i w jakich okolicznościach go wykonać. Mam nadzieję jednak, że nie dojdzie do sytuacji, gdy będzie musiała mi go podać.

~Ostrowska  IP: 62.21.76.xxx(2008-10-19 21:36:27)
Jestes bardzo dzielna, Aniu!

~B  IP: 83.20.197.xxx(2008-10-02 17:10:37)
Okrone? Piekne ... mozliwosc uratowania zycia.

~Ania  IP: 83.19.95.xxx(2008-09-18 12:11:44)
Moj narzeczony ma cukrzyce. Pewnej nocy, w czasie snu spadł mu cukier tak, że aż zaczęło nim telepać. Pobiegłam po pomarańczowe pudełeczko, wymiaszałam płyn z proszkiem, pozbyłam się powietrza i wkułam się w jego noge. Kiedy zaczął kontaktować podałam mu jeszcze kilka kostek cukru i już było ok. Dopiero wtedy uświadomiłam sobie co zrobiłam. To był pierwszy zastrzyk w moim życiu. W normalnych sytuacjach mdleje na sam widok igły. Nie bójmy się pomagać innym. Strach nie może nas w takich momentach paraliżować.

~Anna  IP: 83.31.26.xxx(2007-11-16 09:56:37)
Nie jest to takie okropne jak masz do wyboru życie albo śmierć.

Zobacz wszystkie komentarze (16)

Powrót Do góry



mojacukrzyca.org - O cukrzycy: Jak podać GlucaGen 1mg HypoKit ®?
Jeżeli na tej stronie widzisz błąd lub masz uwagi, napisz do nas.


Dana Diabecare R
Contour Plus One
mojacukrzyca.TV
Przydatne
Informacje
Ogłoszenia
Sklep dla diabetyków
Kącik literacki
Wszystko o Accu-Chek
Specjalista radzi
DiABEtyK
Polecamy
Na komputer i telefon
Ministerstwo Zdrowia
Cukrzyca tamtych lat
O portalu

Redakcja portalu | Napisz do redakcji | Newsletter | O portalu | Media o portalu | Linki | Partnerzy | Nasze bannery | Logo do pobrania | Patronat medialny
Portal mojacukrzyca.org ma charakter jedynie informacyjny. Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Portal jest prowadzony przez osobę fizyczną wyłącznie w celach osobistych. | Copyright © mojacukrzyca.org 2001-2017 Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Ostatnia modyfikacja: Piątek, 20 października 2017 r.

Zadaj pytanie on-line